-
Moterims
Moterims
Pagal stilių
Tinkamiausi
- Tinkamiausi
- Žygiams
- Nuotykiams
- Ėjimui
- Kasdienai
Nauji ir rekomenduojami
- Nauji ir rekomenduojami
- Naujienos
- Perkamiausi
- UNEEK
- Vyrams
VyramsPagal stilių
Tinkamiausi
- Tinkamiausi
- Žygiams
- Nuotykiams
- Ėjimui
- Kasdienai
NAUJI IR REKOMENDUOJAMI
- NAUJI IR REKOMENDUOJAMI
- Naujienos
- Perkamiausi
- UNEEK
- Vaikams
VaikamsPagal stilių
- Pagal stilių
- Visos prekės vaikams
- Auliniai
- Sandalai
- Batai
- Žygio batai
- Visos prekės vaikams
Tinkamiausi
- Tinkamiausi
- Žygiams
- Nuotykiams
- Kasdienai
NAUJI IR REKOMENDUOJAMI
- NAUJI IR REKOMENDUOJAMI
- Naujienos
- Perkamiausi
- Nuolaidos
- Outlet
Informacija apie slapukus
Mūsų svetainė naudoja slapukus svetainės funkcijoms, svetainės veikimui, analizei, personalizuotam turiniui ir reklamai. Paspaudę "SUTINKU SU VISAIS SLAPUKAIS", jūs sutinkate su keenfootwear.lt slapukų naudojimu ir informacijos dalijimusi su mūsų partneriais. Daugiau apie slapukų naudojimą ir mūsų partnerius galite sužinoti bei taip pat pakeisti savo sutikimą per slapukų naudojimo politika.
![](https://www.keenfootwear.lt/images/frontend/open24_loader.gif)
D.U.K.
Pateikiame klientų dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu į savo klausimą atsakymo nerasite, susisiekite su mumis elektroniniu paštu [email protected] arba klientų aptarnavimo telefonu +370 5 214 5301 (I-V 9:00-21:00 (išskyrus švenčių dienas)).
BENDRI KLAUSIMAI:
- Kaip galiu grąžinti įsigytą prekę?
- Ar įmanoma atšaukti užsakymą?
- Ar galima grąžinti nepatikusias prekes?
- Kaip pakeisti užsakymo duomenis?
- Atlikau prekių grąžinimą, kada galiu tikėtis atgauti sumokėtus pinigus?
- Kokiu adresu turėčiau siųsti prekę atgal?
- Prekė, kurią gavau, yra brokuota. Kaip man elgtis?
- Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
- Ar galima, sumokėjus už prekę, pristatyti ją kitam asmeniui?
- Kiek laiko užtruks pristatymas?
- Kokie yra atsiskaitymo būdai?
- Prekės, kurią noriu įsigyti, neturite. Kaip galiu sužinoti, ar tam tikro dydžio ir spalvos prekę vėl turėsite?
- Kaip žinoti, ar avalynė atitinka dydžius?
- Kaip sužinoti kurioje parduotuvėje yra patikęs modelis ir reikiamas dydis?
- Noriu grąžinti kelias poras iš to pačio ar skirtingų savo užsakymų. Ar galiu grąžinti vienoje pakuotėje?
- Kas yra RMK?
- Kas yra 30d. mažiausia kaina?
AVALYNĖS KLAUSIMAI:
- Ką daryti, norint, jog avalynė nedažytų?
- Per kiek laiko galima grąžinti avalynę?
- Kaip pasirinkti avalynę?
BENDRŲ KLAUSIMŲ ATSAKYMAI:
Kaip galiu grąžinti įsigytą prekę?
Jeigu įsigyta prekė Jums netiko, ją grąžinti galite NEMOKAMAI per 30 dienas nuo jos įsigijimo dienos. Grąžinama prekė turi būti nedėvėta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Internetu įsigytą prekę galite grąžinti:
1. internetu - užpildę internetinę prekės grąžinimo formą:
Į savo pirkėjo paskyrą galite patekti vienu iš šių būdų:
a) jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo Pirkėjo paskyros.
b) jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo elektroniniu paštu) arba
c) jei esate neregistruotas pirkėjas, galite užsiregistruoti: Keenfootwear svetainėje viršuje spauskite "Prisijungti" ir "Registracija". Užsiregistruokite vesdami užsakyme naudotą elektroninio pašto adresą ir tada prisijunkite.
"Mano užsakymuose" suraskite užsakymą/prekę, kurią norite grąžinti, ir po ja spauskite mygtuką „Grąžinti prekę“. Toliau pildykite pagal nurodymus. Siuntą supakuokite ir grąžinkite pasirinktu būdu.
Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.
2.Fizinėje mūsų parduotuvėje: keenfootwear internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę galite grąžinti bet kurioje mūsų partnerių fizinėje Open 24 parduotuvėje. Supildykite grąžinimo formą savo paskyroje ir pasirinkite prekių grąžinimą į fizinę parduotuvę.
Ar įmanoma atšaukti užsakymą?
Norėdami atšaukti mūsų internetinėje svetainėje atliktą užsakymą, susisiekite su keenfootwear klientų aptarnavimo centru. Jei užsakymas dar nesupakuotas ir neišsiųstas, galėsime jį atšaukti. Jei užsakymas jau supakuotas arba išsiųstas, jo atšaukti negalėsime. Tokiu atveju Jūs galite tiesiog neatsiimti užsakymo iš kurjerio ar paštomato ir, praėjus atsiėmimo terminui, šis bus automatiškai grąžintas Siuntėjui atgal. Jei užsakymas buvo apmokėtas, pinigai Jums bus sugrąžinti į tą pačią banko sąskaitą per 10 d. d.
Ar galima grąžinti nepatikusias prekes?
Pirkdami pas mus, turite 30 dienų prekių grąžinimo garantiją. Nepatikusią ar netikusią prekę galėsite grąžinti visiškai nemokamai per 30 dienų nuo siuntos gavimo ir atgauti už ją pinigus. Prekės turi būti grąžinamos vadovaujantis mūsų internetinėje svetainėje pateiktomis prekių grąžinimo taisyklėmis. Svarbiausia, jog avalynė kurią norite grąžinti, būtų neavėta, nepraradusi prekinės išvaizdos, su likusia originalia etikete, nesugadintu originaliu įpakavimu.
Kaip pakeisti užsakymo duomenis?
Savo registruoto Pirkėjo paskyroje galite keisti kontaktinius duomenis, reikalingus siuntos pristatymui. Pildant naują užsakymą, šie duomenys sistemoje yra užpildomi automatiškai. Keisti jau atlikto užsakymo duomenų galimybės nėra. Užsakymą, jei jis dar neparuoštas išsiųsti, galime anuliuoti: tereikia kreiptis į „keenfootwear“ klientų aptarnavimo centrą (klientams@keenfootwear.lt arba +370 5 214 5301). Jei užsakymas jau siunčiamas, o Jūs nurodėte klaidingą informaciją, kuo skubiau apie tai informuokite mūsų klientų aptarnavimo centro specialistus.
Atlikau prekių grąžinimą, kada galiu tikėtis atgauti sumokėtus pinigus?
Jums savo paskyroje keenfootwear puslapyje supildžius prekės grąžinimo formą, sistemoje susigeneruos užrašas, kad "Grąžinimas atliktas". Pinigų pavedimas už grąžintas prekes atliekame darbo dieną - ketvirtadienį. Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.
Dėmesio: Keenfootwear įsipareigoja grąžinti visus už prekes sumokėtus pinigus, išskyrus pristatymo mokestį.
Kokiu adresu turėčiau siųsti prekę atgal?
Prisijungę prie savo „keenfootwear“ Pirkėjo paskyros ir paspaudę mygtuką „Grąžinti prekę“, matysite kelis galimus prekių grąžinimo būdus. Visi jie – nemokami. Pasirinkite patogiausią prekės grąžinimo būdą ir, užbaigę pildyti grąžinimo formą, ekrane matysite Jums paruoštą aiškią ir trumpą informaciją, kaip ir kur išsiųsti prekę Jūsų pasirinktu būdu visiškai nemokamai.
Prekė, kurią gavau, yra brokuota. Kaip man elgtis?
Visoms Keen prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Gamyklinio broko atveju Keenfootwear įsipareigoja grąžinti už prekę sumokėtus ir suteikti galimybę įsigyti tokią pačią prekę iš naujo už tą pačią kainą, kaip pirkimo metu. Gamyklinio broko atveju, klientas internetiniame puslapyje turi užpildyti prekių grąžinimo formą, pasirinkdamas grąžinimo priežastį "brokas" ir patikslindamas grąžinimo priežastį. Jeigu nesate tikri, ar jūsų atveju bus pritaikyta garantija, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 5 214 5301.
Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
Jei grąžinama prekė atitinka prekių grąžinimo sąlygas, pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.
Kokie yra atsiskaitymo būdai?
Apmokėti už užsakyme esančias prekes galite iš anksto (banko pavedimu, per internetinės bankininkystės sistemą, kreditine kortele) arba užsakymo atsiėmimo metu (grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele, priklausomai nuo pristatymo būdo).
Prekės, kurią noriu įsigyti, neturite. Kaip galiu sužinoti, ar tam tikro dydžio ir spalvos prekę vėl turėsite?
Siūlome užsisakyti automatinę žinutę, kurią gausite, kai tik patikusio modelio pasirinkta spalva ir dydis pasirodys mūsų internetinėje parduotuvėje. Norint užsisakyti žinutę, reikia atlikti šiuos veiksmus: Svetainėje raskite Jus dominačią prekę, pasirinkite spalvą, reikiamą dydį ir žemiau apačioje laukelyje suveskite savo elektroninio pašto adresą, kuriuo pageidaujate gauti informaciją, kai prekė atsiras.
Kaip žinoti, ar avalynė atitinka dydžius?
Keenfootwear svetainėje po modelio nuotraukomis esančiose dydžių lentelėse (mygtukas "Dydžių lentelė") pateikiami preliminarūs to modelio vidpadžio ilgio išmatavimai. Renkantis dydį siūlome atsižvelgti į vidpadžio išmatavimus. Jei užsakytas modelis, dydis ar spalva netiks ar nepatiks, grąžinti neavėtą bei nepraradusią prekinės išvaizdos avalynę galima per 30d.
Noriu grąžinti kelias poras iš to pačio ar skirtingų savo užsakymų. Ar galiu grąžinti vienoje pakuotėje?
Taip. Savo Pirkėjo paskyroje supildykite grąžinimo formas kiekvienai grąžinamai prekei. Prekes supakuokite į vieną bendrą pakuotę, nepažeidžiant originalių prekių pakuočių ir grąžinkite pasirinktu būdu. Ant siuntos klijuokite 1 grąžinimo etiketę su Gavėjo ir Siuntėjo adresais, jei grąžinimą paims DPD kurjeris. Jei pasirinkote grąžinimą per Omniva, paštomate veskite bet kurį vieną grąžinimo kodą, gautą sms žinute.
Kas yra RMK?
Rekomenduojama mažmeninė kaina (RMK) - tai gamintojo arba tiekėjo siūloma produkto pardavimo kaina, už kurią pirkėjai iš esmės galėjo ar gali produktą įsigyti mažmeninėje rinkoje. Ši kaina nurodyta kainų palyginimo tikslu ir padeda pirkėjams patiems įvertinti kainų pokytį.
Kas yra 30d. mažiausia kaina?
30d. mažiausia kaina – tai mažiausia kaina per 30d. iki kainos sumažinimo.
![](/images/frontend/keen_icon_refund.png)
Grąžinimo garantija
Netinkančias prekes galite grąžinti per 30 dienų nuo pirkimo. Grąžinimas galimas tik neavėtos avalynės ir tik originalioje pakuotėje.
![](/images/frontend/keen_icon_fast_delivery.png)
Greitas pristatymas
Greitas pristatymas per 1-4 d.d. į paštomatus ir nurodytu adresu.
![](/images/frontend/keen_icon_free_delivery.png)
Nemokamas pristatymas
Nemokamas pristatymas į Omniva paštomatus perkant už 70€ ir daugiau.
![](/images/frontend/keen_icon_official.png)
Oficialus atstovas
Mes esame oficialus KEEN prekinio ženklo atstovas Lietuvoje, todėl jums galime pasiūlyti plačiausią KEEN avalynės asortimentą.
![](https://www.keenfootwear.lt/images/frontend/open24_loader.gif)